23.1.10

השמנת מוקצפת במטרפה במהירות בינונית; לאחר זמן מה מגבירים את קצב הטריפה. לאחר תקופת זמן זהה מגבירים את הקצב שוב (עליית מדרגה שליש-שליש-שליש)

יש סברה כזו, שכלות לעולם אינן מספיקות לאכול ביומן הגדול.
יש אנשים שדחוף להם להפריך סברות.
Lukka Sigurdardottir, שיחקת אותה.
אני בטוחה שגם ויקטור וגם רולף ישמחו לביס מהפצצת הקצפת שדפקת פה. אל דאגה, הם יעניקו לך ביס משלהם בתמורה. [צילום: סטייל.קום]
ואם תחליטי שלא מספיק לך ביס, ושאת הולכת על כל העוגה - ז'תומרת השמלה, ז'תומרת היצירה - דברי עם מגדלנה, שגם פתחה את תצוגה האביב של החבר'ה וגם מציגה לא מעט ביסים ממנה בדפי גיליון פברואר של Dazed & Confused. בדומה לנטליה, היא תסביר לך בדיוק איך לגרום לפיק ברכיים בעת לבישת הזיה מוחלטת. ואם אתן כבר מפטפטות, אל תשכחי לכבד גם אותה בפרוסה - היא בהחלט תוכל להיעזר בזה. [צילום: ג'וש אולינס]

7 תגובות:

Yaara Keydar אמר/ה...

השמלה הזאת עושה לי חלושס. ואני הרבצתי מיני התעלפות שניה לפני החופה של עצמי...
וויקטור ורולף...הו. קולקציה גאונית.

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

קול!
גם אני נתתי בנפח לפני שבוע
http://blondebleach.blogspot.com/2010/01/blog-post_15.html

מוזמנת לבקר.

שבוע מעולה שיהיה!

הדס אמר/ה...

ולחשוב שיש עדיין אנשים שמתעקשים על ההפרדה בין אמנות לבין אופנה...הנשגב והשימושי מעולם לא ידעו כזו קירבה

Clothes on Trees אמר/ה...

וואו, מדהים....
לא מזמן כתבתי ב"סגנון" על תיקי מעצבים שעשויים מעוגות, ועכשיו זה! השמלה הזו זו בדיוק מה שהיתי צריכה ב-6 בערב :)

חני אמר/ה...

ויקטור ורולף הם כל כך מהסוג שאם הם לא היו קיימים היה פשוט בלתי אפשרי להמציא אותם....
חולה על עוגות קצפת!


(ואני בלל מפנטזת שכל הקונסטרוקציה בתמונה האחרונה מודבקת בדבק בד. כל פעם שאני רואה את השמלה הזאת איי קנט הלפ זה פילינג)

הגרסונייר אמר/ה...

bon appetit
mes amies
http://www.fly16x9.com/fashion/

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

יערה - איפה הלינק ליוטיוב?
שני - נפח זה הוורוד החדש?
הדס - סמכי על קצפת שתאחד עבורך בין שימושי לנשגב.
Clothes On Trees - אולי צריך לקרוא לשש בערב שעת הקצפת, כמו שחמש היא שעת התה? לטיפולך.
חני - חכי, אני רואה כבר בדמיוני את קולקציית הסופר-גלוּ מבית ויקטור ורולף. היי, אולי שם יימצא פריט שיתאפשר לנו לרכוש.
גרסונייר - יאמ! האמת שלא רק על מצבור השוקולד, אלא גם על עיצוב השיער המופתי.