4.1.10

חובה אזרחית

אני תמיד משתדלת להיזהר עם הצהרות. זה לא תמיד הולך לי, אבל עם השנה האזרחית הנוכחית לקחתי את הזמן עד שהסכמתי לקבל את העובדה שזהו זה, 2010 כאן באופן הצהרתי ובלתי מעורער, ומכאן זה כבר מה שאנחנו נחליט לעשות איתה. אני כבר רואה בה סימנים של התחלות מרגשות ביותר - וגם אם כרגע אני עדיין בעיקר חוששת, ואוחזת בחשק גדול לחזור להשתבלל אצל אמא, שם הכל מבוצר ובטוח - אני מניחה שזה יעבור, יירגע, ואוכל לשוב ולשמוח בעטיין של ההתרחשויות.

אי לכך ובהתאם לזאת, וכיוון שהשבוע הראשון של 2010 כבר פה, באופן הצהרתי ובלתי-מעורער (יום ראשון הוא לא יום לסמוך בו על שום דבר - עכשיו כשיום שני הגיע אפשר כבר ללכת על אדמה יציבה יותר) - יש לחגוג. לחגוג את ההתרחשויות, לחגוג את הימצאו של ג'וש החמוד כאן גם בשנה האזרחית הנוכחית, ולחגוג פשוט כדי להזכיר שאולי לא קל לצאת מהשתבללות מאסיבית אצל אמא, אבל העולם יכול לספק שמחות שיפצו על כך.

הוא חייב.

לכן, לאור האמור לעיל, אני גאה להכריז על פתיחת החגיגות עם אחת ממסורות הבלוגוספירה החמודות ביותר: ה-Giveaway. וב-Giveaway הראשון של איי לאב ג'וש, הפרס\הגביע\השמחה: גיליון ווג בריטניה של חודש ינואר 2000, כן כן. עם ג'יזל על השער (tacky) בחולצת דנים של ורסאצ'ה (tacky #2), אין ספק שגיליון בן עשור בדיוק הוא דרך מצוינת לפתוח את העשור הבא, ועל כן - חושו אל התגובות ובצעו בהן את זממכם (השתתפות תושבי חוץ - כן, מיס שריזלי ומדמואזל זילברשטיין; Here's looking at you, kiddos - אינה מותרת בשלב זה. אין לי עניין לחגוג בהסתבכויות עם הדואר). בין המגיבים יוגרל הממצא ההיסטורי המנצנץ - שמכיל בין השאר גוּדיז כמו צילום מופלא של בת' אורטון (נו, שנת 2000) בגלימה נהדרת של קלואה, ביקור של טים ווקר בסט של הסרט של ג'וני דפ וכריסטינה ריצ'י, ואדיטוריאל קרנבלי של מריו טסטינו.

אז זהו. הגיליון, אני חייבת לציין, שמור במצב מעולה, והיי - אם משתעממים מטסטינו תמיד אפשר לסור למכור אותו באי.ביי (על אף שעינו של ג'וש פקוחה בכל, ורוחו לא תהיה לחלוטין שלמה עם המהלך. שיקול שלכם. כן, פולניה זה כאן. ברור). קדימה, אל התגובות - ועם או בלי קשר לגיליון, דרשו מהעולם את השמחה המגיעה לכם.

16 תגובות:

mizi the cat אמר/ה...

לרגע לא ראיתי שכתבת 2000 ולא 2010 וחשבתי לעצמי כמה ההריון עושה טוב לג'יזל...
אבל בלי קשר לווג הנהדר הזה (רוצה רוצה רוצה!) שתהיה שנה טובה ויפה כמו שהיה הבלוג עד עכשיו !

אנונימי אמר/ה...

היי אני אשמח מאוד לקבל את הווג הכה נחשק הזה :),במיוחד שאז הייתי בת 8 צהובה שלא הבינה כלום מווג וזוטות שכאלה (אין ספק שהשתניתי מאוד מאז,כראיה אפשר לראות את המדפים בחדר שלי:)
רק תגובה מספיקה בשביל לקבל את ג'יזל או שצריך קצת יותר מזה? (אני משערת שבשביל המציאותית צריך קצת יותר...)

Unknown אמר/ה...

וואוו שווה לגמריי (הגיליון אבל גם ג'יזל ;-))! לא מאמינה שעברו כבר 10 שנים מאז, לאן הזמן טס???

Yaara אמר/ה...

הו כן! קונספט משובח ביותר.
אני אפילו זוכרת את הקאבר :-)

Hilla Ohayon אמר/ה...

Here I am. I only came because I love you.
There.
Can I leave now?
Oh boy, that was hard :)
Hilla

Sheli אמר/ה...

קודם כל שתהיה שנה טובה ועשור מעולה!
אני בדר"כ לא מהמגיבים..אבל אם זה יכול לעזור לי לזכות בג'יזל עם פריטים tack-ים במיוחד אז למה לא =]

אגב ממש אהבתי את משמעות השם של הבלוג!

Naama אמר/ה...

כמה נחמד מצידך.
לווג הבריטי יש קטע טים ברטון, הם עשו לפני כמה חודשים אדיטוריאל הורס בהשראת אליס וארץ הפלאות. לא מתלוננת.

Roncho אמר/ה...

הי הו! אני נולדתי ב-1.1.1982 ככה שעם בוא המילניום החדש הייתי בדיוק בת 18.
מה אגיד ומה אומר, במילניום הקודם היה יותר כיף.
ואני אשמח מאוד לגיליון הזה, בתור מתנת יומולדת (גם השנה היה לי, איזו זקנה אני?) וגם בכלל.

חני אמר/ה...

אופפפ, האנגינה שלך עברה עליי. לא בחיידקים, בfeel
מה זה כל השמחה הזאת?
אם הייתי קוראת את הפוסט הזה לפני שעתיים, כן, בכייף. אבל מה שטלפון אחד קטן עושה...
צריך להוציא אקסים אל מחוץ לחוק!

שנה טובה, הלוואי 2011 תהיה עוד יותר טובה. נשיקות לגבות.

Soulcat אמר/ה...

את נפלאה! אני מוותרת מראש לטובת מי שימצא או תמצא בזה אושר גדול יותר.. רק רציתי להדחף כדי לאחל שנה נוצצת ולהגיד שאני אוהבת את בת אורטון. מיאו

N אמר/ה...

אשכרה
giveaway

איך לא חשבתי על זה קודם? בתור חובבת בלוגים שוודיים אני ממש נבוכה ומתביישת

הידד מיכל

הידד נוסף לטסטינו



http://glitterandcream.blogspot.com/2010/01/they-call-me-wild-rose.html

Tali G אמר/ה...

קודם כל, ברצוני להביע את הכרת תודתי על כך שהענקת לי את אחד החיוכים הגדולים והרחבים ביותר שחייכתי מזה זמן רב כאשר שבוע שעבר גיליתי בתחתיתו של הבלוג את הציטוט האלמותי מתוך "קלולס", שחושף את זהותו של ג'וש.. איזו מלכה! ואיך לא חשבתי על זה קודם?! ולחשוב שזה אחד מסרטי הקאלט שלי, שחלקים שלמים מתוכו אני יודעת בע"פ.. אז כבר על זה- מורידה בפנייך את הכובע (שלא לומר "שאפו"..)
(אולי אם יהיה לי אי פעם בלוג אני אקרא לו "But you don't understand! This is an ALAYA!!!" או כמחווה לסרט האהוב עליי "ריקוד מושחת" (נו, מחולניקית..)"Nobody Puts Baby in the Corner" או "Jonny!!!" (קונטרה גברית מסוקסת לג'וש?!)
בכל אופן, לעניינו, אני מאוד נהנית מהבלוג שלך- למעשה גיליתי את עולם הבלוגים רק לאחרונה, עם תחילת השנה החדשה והעשור החדש (העברתי בנעימים את הסילבסטר בבייביסיטר בשוטטות בבלוג שלך ובעוד כמה בלוגים מקסימים)ואפשר לומר שנרשמה התמכרות חדשה..
last but not least, כמובן שאשמח לזכות בירחון המהולל (מתוקף היותי פריקית של מגזינים חו"ליסטיים כבר שנים- כל נסיעה לחו"ל שלי או של מי מבני משפחתי מלווה בקנייה של סטוק כראוי) במידה ועוד לא נקבע זוכה..
שבת שלום וסופ"ש מעולה ושמשי!! :-)
טלי

laly אמר/ה...

איזה יופי של giveaway - אין אחד שלא שמח לקבל וביחוד את הגליון המדובר הזה - - אני ביניהם!! אבל גם אם לא יתמזל מזלי ): - אני באופן כללי שמחה שמצאתי את האתר הזה - מהנה ביותר - שנה טובה ושמחה!!!

Clothes on Trees אמר/ה...

אני אני אני!
זה יילך מצוין עם ווג המילניום (גיליון דצמבר) עם כריכת המראה שהשכלתי לקנות

Ksenia אמר/ה...

הבלוג שלך מדליק!
הפי 2010!

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

תודה תודה לכולן וכולם על ההשתתפות. ממש. מז"ט לאליס, ואל דאגה - עוד ישובו הזדמנויות. בינתיים - מייג'ור xoxo.