8.11.09

שקל תשעים

1+2. עגילי פנינה שאינם מומלצים לשימוש - עבודה של האמנית הבלגית ליסבת' בוש (ממליצה על שיטוט קצר באתר, ובעיקר על מבט בשרשרת הבטיחות התמימה למראה); 3+4. קלאס אולדנבורג - Spongebride & Cherry, עבודה מ-1988 (כן, זו קלישאה לשבץ את אולדנבורג בפוסט כזה, אבל היא בכל זאת מתבקשת); 5. אוברסייז שאנל, צילום - טומי טון; 6. אוברסייז שאנל #2 - דבון איוקי לוקחת את זה עד הסוף בגיליון הנוכחי של מגזין Self Service (צילום: מקס פאראגו); 7. נראה כמו חלק מהעבודה הזו של Inez+Vinoodh, אבל זה בכלל צילום של כריסטופר סטארבודי; 8. יש מצב שסרט הענקים הזה הוא מבית קום דה גארסון, אבל אני רחוקה מלהתחייב על זה (צילום - ?); 9. שרוול של גברת רצינית במיוחד (צילום: ריצ'רד אבדון); 10. כתפיים רציניות לא פחות (Ikeline Stange בצילום של מרקוס אולסון); 11. נעל לא רצינית בעליל (צילום: איוון רודיק); 12+13. קלאס אולדנבורג, Dropped Cone, עבודה מ-2001.

7 תגובות:

Soulcat אמר/ה...

את נפלאה! + העגילים פשוט שימחו את ליבי בזה הבוקר!
3>

reve אמר/ה...

אז ככה נראים עגילי הסמי פנינה השחורים שלי באובר סייז... חייבת להודות שהפעם התמונות היו מסע שהתברר רק בסופו. תענוג!

טושיק אמר/ה...

פוסט נפלא!!! משעשע ביותר. אהבתי את עגילי הפנינה אוברסייז. בכלל, נדמה לי שכבר ציינתי באחת התגובות שהבלוג שלך מדהים, משעשע ולמרות שאיני מגיבה כל הזמן תדעי שאני עוקבת ונהנית :)

אנונימי אמר/ה...

Great post! I love the earrings. Check out these oversize chewing gum sculptures in Venice. http://www.toxel.com/inspiration/2009/07/11/giant-chewing-gum-sculptures-in-venice/

טלי אמר/ה...

נהדר! יש לי חיבה מרובה לצירופים כאלה. ואני יכולה להוסיף כמה משלי:

אחת

שתיים

שלוש

ארבע

אגב, כולן צולמו בתערוכת מאה שנים לבצלאל ביולי 2006.

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

סולקאט - שימחת אותי! אני בטוחה שהעגילים שמחו לזכות למבט אוהד ממך.
רוו - ליסבת' סיפרה לי שזו העתקה מדויקת של עגילייך. או שדמיינתי? לא, זה נשמע לי די הגיוני. [ואיזה כיף שהיה לך רגע של גילוי, תענוג גם לשמוע.]
טושיק - תודה, איזה יופי! אני מרוצה מאוד שאת חוזרת כדי לחייך.
taliss - really glad that you liked it - plus, the gummy stuff are great. I actually have that 'gum in the woods' pic at one of my folders, waiting to be posted at the right time, and i had no idea who's responsible for it. so now i do, thanks!
טלי - נכון, אם אינני טועה יש מסורת כזו של הצגת 'תרגיל הגדלה' אצל מחלקת עיצוב תעשייתי של הבצלאליסטים, ותמיד התחושה בחלק הזה של התערוכה היא הכי קרובה לסיבוב בחנות צעצועים נוצצת. תודה על הקישורים (ומעריכה גם את הקדמה הטכנולוגית של הייפר-לינקינג בגוף התגובות! two thumbs up).

שיקסע אמר/ה...

שימי לב, דאבל מינינג בדרך - גדול!!