25.10.09

פחדרון בארון

בזמן שבוע האופנה שנערך בפריז הזמינה Collette, החנות-הכה-קולית-עד-שהיא-כבר-כמעט-לא-קולית-כלל, את האחיות מאלאווי, המעצבות והמקימות של בית רודארטה, לאצור חנות בתוך חנות\'חדר השראה' שיספק הצצה לעולמן המתוסבך משהו (ואנחנו הרי יודעים שהוא כזה, כיוון שהוא אחראי להנפקת הזיות כגון זו). כצפוי, היו שם בובות מאיימות:
ובובות אנושיות קצת מאיימות גם הן, בדרכן:
אבל הכי חשוב, היה שם הדבר הזה - שחציו מאיים, וחציו השני עושה את ההיפך הגמור:
מעט מחקר הראה שאלו לא כריות שיצרו האחיות עבור האירוע, אלא עבודה של האמנית\במאית\וואטאבר מירנדה ג'ולי. בהתחלה, אני מודה, התגלית הזו מעט כיבתה את התלהבותי (אני זוכרת מעט מאוד מהצפייה ב"אני, אתה וכל השאר", אבל הרושם הכללי שהיה לי הוא של מנייריזם די מרגיז בסופו של יום, ולא הרבה יותר). אבל אז נכנסתי לאתר שלה, ומסך הכניסה המגניב - שבו מקלידים איזה 'קוד סודי' שעולה בדעתכם, ולמרות זאת נכנסים בלי בעיה (נסו ותכייפו) - קצת שיפר את תחושתי בעניין. כן, מנייריסטי ומתייפייף, אבל עדיין קצת חמוד. ואם לחזור לענייננו, הבחורה בכל זאת הביאה לעולם את אחת הכריות ההורסות - הנה מבט מקרוב עוד יותר:(נמסה)

כמו שלמדתי פה, אפשר לקנות את צמד הכריות - גם הממיסה וגם המאיימת - באתר מלא האטרקציות הזה (מצחיק, בדיוק הזמנו למטבח בדירה החדשה את הספל המשופם של פיטר איברויגר, שנמצא אצלם בבסט-סלרז - אבל עשינו את זה מהאתר של האמן ובכלל לא ידענו שזה נמצא בעוד מקומות). רק היזהרו, כיוון שאם הכריות האלה מיועדות למיטה זוגית, כל לילה מועד לפורענות בשל הדילמה הבאה: מי יקבל את הכרית מנבאת-הטובות מבין השתיים? פתרון אפשרי: קניית שני סטים, וזריקת הכריות המיותרות, המכוונות לחלומות בעייתיים, לאלף אלפי עזאזל. אם זו הדרך שבוחרים ללכת בה, נראה לי שזה מקרה קלאסי של עושר = אושר.

7 תגובות:

רונה אמר/ה...

מיכלי... כריות כאלה אפשר ורצוי לעשות! לא לקנות. למה לחלום חלומות של אחרים?

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

רונה, את צודקת! יהיה לי קצת מוזר לקחת ציפה ולשרבט עליה משפט כזה - אני ארגיש שאני ישנה בלילה על מצע זכויות יוצרים גנובות - אבל תכל'ס העולם מלא במשפטים ממיסים שמחכים להשתרבט על כרית. לגמרי רוח פוזיטיבית ולעניין מצידך.

טלי אמר/ה...

אכן צמד כריות (ורעיון) מגניב למדי.

הבעיה שמדובר בחלומות וואן ליינרס. בשביל החלומות שלי ציפית קטנה שכזו לא תספיק - צריך לפחות ציפה, אפילו זוגית, פלוס לקסיקון פרשני לעולם אלטרנטיבי והזוי.

שיקסע אמר/ה...

או :-O כ"כ חמוד!

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

טלי - זה נשמע לי כמו יוזמה ברוכה. אני כבר רואה את שיתוף הפעולה מירנדה x טלי, ליין ציפות+לקסיקונים, זוכה לתהודה והצלחה רבה (מבטיחה לסקר זאת אצל ג'וש).
שיקסע - :˙º◥⊙¸¸⊙◤º˙: !

Unknown אמר/ה...

can josh decorate big brother house?

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

!Arrange this