21.7.09

המדריך השלם

בווג פריז של חודש אוגוסט המתקרב הרימו פרויקט מטורף למדי: הפקה שמתפרשת על יותר משישים עמודים, שכל כולה מורכבת מ-Signature Looks של בתי האופנה הגדולים והמשפיעים בעולם. שלושה סטייליסטים היו אחראים על הפקת הענק הזו - ג'ו מקנה ומיודעותינו עמנואל אלט וקארין רויטפלד, גוד סייב דה קווינז. הנה מדגם מתוך המפעל המרשים הזה - פרשנויות מדויקות (גם אם לעיתים שמרניות שלא בטובתן) לכמה משחקני הטקסטיל החשובים עבור איי לאב ג'וש.
הצללית החד פעמית של באלנסיגה
לנווין - האגדה והאגדה
פראדה על פי לארה
שאנל, Mais bien sur (מי אמר פרשנות שמרנית ולא קיבל? אם כי יצויין שהאיפור והשיער מעניקים קריצה לכאן ועכשיו. מלבד זאת, איש אינו יודע לתרגם את שאנל ל-2009 כמו ווג פריז: ראו מקרה גיליון מרץ 2009. השער הדרמטי והנהדר פה וההפקה המלאה, המומלצת ביותר גם היא, כאן)
ג'יאנפרנקו פרה - אכן, לא שחקן מרכזי אבל תמונה יפהפייה; נגיעות אייטיז עדינות פלוס עגילי פנינה דמויי מטאוריטים
ז'יל סנדר - שוב, אווירה אייטיזית בטעם רב
המטפחות והתיקים של הרמס - תמונה שהיתה יכולה לתפקד כפרסומת אפקטיבית במיוחד לבית האופנה הצרפתי (בעצם, כך גם כל תוצרי האדיטוריאל הזה)
העליזות החוצפנית של מוסקינו (גרבוני לבבות זה ה-דבר, מסתבר)
נערת לואי ויטון - מצוידת בנעליים מתצוגת סתיו 2009, בעיניי מהנעליים היפות ביותר שנצפו על המסלול בעונה זו
נערת מיו מיו בפוזת במבי
וסוגרת את המדגם דריה וורבאווי בבגדי הילדה הכי קולית בכיתה, שאותה הזכרנו רק שלשום - איזבל מאראן. [תמונות נוספות אפשר למצוא כאן. בזהירות, זה ממכר.]

2 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

וואו, איזה כיף! אני חושבת שאני הכי הייתי רוצה להיות נערת המוסקינו

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

חמוד מצידך. אני הייתי נקרעת בין נערת ג'יאנפרנקו ועגיליה, למטפחות נערת ההרמס ותיקה של נערת הלנווין. כן, והמעיל של בלנסיאגה - בקיצור, זה לא נגמר.